سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۱

تودهنی به حداد عادل؛ احتمال برخورد با دانشجویان معترض

سایت آینده نیوز در تهران: پس از اقدامات برخی دانشجویان در برخورد با دكتر غلامعلی حداد عادل، رئیس سابق مجلس و استاد فلسفه دانشگاه تهران، در دانشگاه تهران شایعاتی درباره برخورد شدید با برخی از این دانشجویان پخش شده است.

این شایعات از یك لیست 5 تا 10 نفری حكایت دارد كه احتمالاً برخی از آنان در آستانه اخراج قرار خواهند گرفت.

این در حالی است كه گفته می‌شود در میان دانشجویان مذكور، دانشجویان المپیادی و دكتری نیز دیده می شوند. در عین حال برخی منابع معتقدند چنین شایعاتی صحت ندارد و بیشتر با هدف پیشگیری از تكرار اعتراضات دانشجویی منتشر می شود.

هفته گذشته تجمعات در اعتراض به حضور كامران دانشجو، وزیر علوم در دانشگاه های تهران و صنعتی شریف برگزار شد و روز گذشته نیز رسانه ها از دستگیری 15 عضو دفتر تحكیم وحدت (طیف علامه) خبر دادند كه احتمالاً با هدف توقف اعتراضات در دانشگاه هاست.


واكنش یك نماینده به برخورد باحداد دردانشگاه

یك نماینده حامی دولت نسبت به برخورد ناشایست دانشجونماها با دكتر غلامعلی حداد عادل اعتراض كرد.

خبرگزاری ایرنا نوشت:

محمد كرمی راد با اعتراض به برخوردهای ناشایست دانشجونماها در كلاس درس غلامعلی حداد عادل در دانشگاه تهران، از دانشجویان خواست كه در مقابل این حركات هوشیار باشند.

نماینده كرمانشاه به دانشجویان توصیه كرد كه با عنایت به رهنمودهای رهبر انقلاب ، به برخی اجازه ندهند فضای علمی، آموزشی و تحقیقاتی كشور را آلوده كنند.

این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این كه حداد عادل یك شخصیت علمی و پژوهشی است، یادآور شد: برخی به دنبال تحركاتی برای وقوع اغتشاش مجدد در كشور هستند و دانشجویان باید مراقب تحریكات در این زمینه باشند.

این در حالی است كه طبق ادعای منابع اینترنتی روز دوشنبه آقای حداد عادل برای تشكیل كلاس خود از جلوی دانشكده‌ ادبیات و علوم انسانی رد می‌شود. تعداد 50 تن از دانشجویان این دانشكده كه آقای حداد عادل را می‌بینند، شروع به هو كشیدن می‌كنند و كم و بیش شعارهایی هم می‌دهند. ایشان هم خیلی عصبانی می‌شود و .. سریع هم با آقای رهبر، رییس دانشگاه تماس گرفته می‌شود كه سپس حراست دانشگاه به دانشكده‌ ادبیات فرستاده می‌شوند. اما دانشجویان پیش از رسیدن حراست متفرق شده بودند.با این تحركات كلاس دكتر حداد عادل برگزار نشد.

ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست: