سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۰

حمله شدید نماینده خامنه ای به موسوی و کروبی


ایرنا: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اظهارات معترفان آشوبهاي اخير اعلام کرد: برخي از سران اغتشاش براي اخذ کمک مالي به گدايي در خانه اميرنشينان و پادشاهان عربي رفته بودند.

حجتالاسلام و المسلمين مجتبي ذوالنوري ميدان فتنه اخير در کشور را بسيار وسيع و غبارآلود خواند و تصريح کرد: افرادي که در اين فتنه سنگين مسير ضلالت و گمراهي را نپيمودند و با ترديد و دودلي خود مردم را دچار تشتت و تفرقه نکردند، آنهايي بودند که پشت سر رهبري و مواضع ايشان حرکت کردند.

وي با بيان اينکه در واقعه اخير منافقان و وجود سالم از ناسالم تشخيص داده شد، بيان داشت: کساني که فضا را با تبليغات مسموم و دروغ خود مبني بر وقوع تقلب در انتخابات آلوده کردند و سوار بر احساسات مقدس و پاک عدهاي بيگناه شدند تا به مقاصد خود دستيابند، در ريختن خون افراد بيگناه شريک هستند و بايد پاسخگوي اين حرکت خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمين ذوالنوري با اشاره به اينکه بر اساس اظهارات معترفان آشوبهاي اخير، برخي از سران اغتشاش براي اخذ کمک مالي به گدايي در خانه اميرنشينان و پادشاهان عربي رفته بودند، عنوان داشت: انتخابات دهم تنها انتخاباتي بود که بهاييها به طور رسمي اعلام آمادگي خود را براي شرکت در آن اعلام کرده بودند و يا ملي ـ مذهبيهايي که امام (ره) آنها را مطرود خوانده بود، براي تبليغ کانديدايي خاص در شهرها و استانهاي مختلف کشور حضور پرتلاشي را داشتند.

وي با تأکيد بر لزوم توجه به دستورات راهگشاي رهبري ابراز داشت: از آن جا که امام خميني (ره) همه چيز خود را داد تا امور کشور در دست فقيه جامعالشرايط قرار گيرد، بايد در حفظ اين جايگاه مهم تلاش بيشتري صورت گيرد.

هیچ نظری موجود نیست: