سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۹

پاسداران: شکل گیری لژ لندن برای تغییرات بنیادی در ایران

روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران: یك منبع آگاه گفت: «م.ه» فرزند یکی از چهره های سیاسی (مهدی هاشمی فرزند رفسنجانی) که در جریان اغتشاشات اخیر حمایت مالی آشوب گران را برعهده داشت اخیرا" در لندن با برخی عناصر خارجی که تعداد آنها 4 تا 5 نفر بوده در رستوران«کاریزما» دیدار و گفتگو کرده است.
رستوران «کاریزما» از رستوران های مجلل و ویژه در خیابان «کینگ ادواردز» لندن می باشد که پایه رزرو هر میز آن 1500 پوند می باشد.
گفته می شود یکی از ویژگی های این رستوران محدودیت پذیرایی بوده وتنها افراد خاصی را سرویس می دهد به شکلی که امکان حضور بیش از 40 میهمان دراین رستوران امکان پذیرنیست. این ویژگی باعث می شود که این رستوران به مکان مناسبی جهت رایزنی های پنهان تبدیل شود.
گفتنی است«م.ه» که درجریان دهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری حمایت مالی گسترده ای را از میرحسین موسوی بعمل آورده بود در آشوب های پس از انتخابات نیز نقش مدیریتی داشت. گرچه گفته شده که وی بنا به دلایل ماموریتی درلندن حضوردارد اما به درازا کشیده شدن این سفر تردیدهای جدی در خصوص ماهیت سفر وی به انگلیس ایجاد كرده است.
گزارش ها بیانگر آن است که سفر «م.ه» درراستای تكمیل «لژلندن» بوده و قرار است پشتیبانی حلقه های دیگر این لژ شامل«مدیریتی»،«تئوریک»، «وصل» و «رسانه ای» را دنبال نماید.
برخی کارشناسان سیاسی بر این باورند که شکل گیری «لژ لندن» نشان دهنده گسسته شدن آخرین حلقه های وصل بخشی از جریان دوم خرداد با نظام بوده وارتباط گیری با برخی کشورهای غربی برای تغیبراتی که از آن به «تغییرات بنیادی برای دمکراسی» تعبیر می کنند ،هدف عمده این لژ و عناصر وابسته به آن خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: