سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۱۵

دستگیری یک بانوی بهایی و فرزندش در مازندران

15مرداد: دستگيرى يك بانوى بهايى و فرزندش در مازندران
خبر گزاری هرانا : نيروهای امنيتی شهرستان ساری اقدام به بازداشت يک مادر و فرزند بهايی در يکی از روستاهای تابع اين شهر نمودند.
عصر روز سه شنبه مورخ 6 مردادماه سال جاري، اکيپی بالغ بر نه تن از ماموران اداره اطلاعات به منزل خانم وصال يوسفى شهروند 38 ساله بهايى ساكن روستاى ماهفروزك از توابع شهرستان سارى هجوم آوردند و بدون نشان دادن حكم با توهين و بى احترامى به تفتيش منزل ايشان پرداختند و پس از چند ساعت بازرسى و ضبط كتب و عكسهاى مذهبى ، اقدام به بازداشت خانم يوسفى كردند. عليرغم اينکه برادر نامبرده برگه بازداشت يا احضار خواهرش را درخواست نمود ولى ماموران مربوطه از اين كار اجتناب ورزيده و خانم يوسفى را با خود به نقطه نامعلومى منتقل كردند.

متعاقب آن در تاريخ سه شنبه 13 مرداد بار ديگر ماموران اداره اطلاعات به منزل خانم يوسفى مراجعه كردند و با نشان دادن برگه احضاريه اى خواستار دستگيرى پيام يوسفى پسر 18 ساله ايشان شدند كه چون نامبرده در منزل نبود از عمه وى تعهد گرفتند كه روز چهارشنبه پيام يوسفى خود را به اداره اطلاعات سارى معرفى كند. لازم به ذکر است از سرنوشت اين مادر و فرزند پس از بازداشت کماکان اطلاعی در دست نيست.
http://hra-news.info/news/3176.aspx
15 مرداد 1388 15:09

هیچ نظری موجود نیست: