سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۱۵

دفاع از خود: مطلبی از www.harkat.org

وتورسواران دشمن ضعیف ترین گروه انها هستند. برای مقابله با آنها :

1- از سیمهای فلزی که برای بستن آرماتورهای فلزی داخل سیمان بهم استفاده میشود استفاده کرد. این سیمها نازک و برنگ سیاه هستند و در نتیجه دیده نمیشوند. در عین حال به اندازه کافی قوی هستند که در برابر پاره شدن مقاومت میکنند و هم سوار و هم ترک را پایین میکشند. این سیمها را باید بین دو درخت یا دو تیر چراغ برق بست. چون سیم نازک است در دست نگه داشتن آن خطرناک است و باعث پارگی کف دست میشود. سیم را باید چند دور دور درخت پیچید. این سیمها را از فروشگاههای لوازم ساختمان میتوانید بخرید.

2- از سیمهای کلفت ماهیگیری هم میتوان استفاده کرد.

3- همانطور که در زمانهای قدیم پدرانمان دشمن را با نیزه از اسب پایین میکشیدند. ما هم میتوانیم از یک چوب بلند وحتی چوب جاروب به عنوان نیزه استفاده کنیم و آنها را به زمین بزنیم. با توجه به اینکه موتورسیکلت بسیار کوتاهتر از اسب است و خودش نمیتواند مانند اسب تعادل خودش را خفظ کند، کار ما برای زمین زدن سوارش آسانتر است. میتوان از زنجیر 3-4 متری و پرتاب آن به سمت پره های چرخ موتور هم استفاده کرد.

4- اگر هیچ سلاحی ندارید، به آخرین نفر گروه موتور سوار حمله کرده و از پهلو حلش بدهید. چون سرعتشان کم است به راحتی زمین میخورند.

راهنمایی های دیگر :
1- هیچوقت از جلوی مرد باتوم بدست فرار نکنید بلکه به او نزدیک شوید و کشتی بگیرید. چون باتوم موقعی موثر که مرد باتوم بدست به اندازه طول دست خودش و طول باتوم باشما فاصله داشته باشد و بتواند باتوم را به سمت شما فرود بیاورد. اگر شما این فاصله از بین ببرید او قادر نخواهد بود از باتوم استفاده کند. موقع کشتی گرفتن هرکه زورش بیشتر باشد دیگری را به زمین میزند. موقع تظاهرات چون جمعیت بیشتر از ماموران است بنابراین نتیجه کشتی گیری به نفع شما خواهد بود.

2- هیچوقت فراموش نکنید که مامور هم شخصی است مثل شما و فقط لباسش با شما فرق میکند. او همان اندازه از شما میترسد که شما از او. او بدنش همان اندازه آسیب پذیر است که بدن شما. تنها دلیلی که آنها میتوانند شما را بزنند و پراکنده کنند اتحاد آنهاست. بنابراین سعی کنید یک گروه متحد داشته باشید که به آسانی فرار نکنند.

3- همیشه آخرین ماشین کاروانهای نظامی آسیب پذیرترین هستند. اگر میتوانید قایم شوید و پس از اینکه کاروان از شما رد شد، با کوکتل مولوتف آخرین آنها را آتش بزنید. تا بقیه بخواهند دور بزنند شما غیب شده اید.

4- با جنگ و گریز جسورترین مامورین را از بقیه جدا کنید و دستجمعی به سرش بریزید.

5- از چکش میتوان مثل گرز استفاده کرد. چکش را میتوان از هر ابزار فروشی خرید. حمل و نقل آن بعنوان ابزار کار جرم نیست. و یک ضربه آن میتواند دشمن را از پای بیاندازد.

6- سگ به شغال حمله میکند ولی از پلنگ فرار. پلنگ باشید تا در امان باشید.


روشهای زیر چند راه ساده برای دفاع از خودتون در مقابل حمله گارد ضد شورش و بسیج می باشد:

نیروهای امنیتی

اگر زمانی گرفتار نیروهای امنیتی شدید، خود را در همه جهتهای ممکن تکان دهید. یادتان باشد که نیروهای امنیتی مجبورند که شما را نگه دارند، به عبارت دیگر اونها فقط میتوانند از یک دست برای دفاع از ضربه های شما استفاده کنند. پنجه بکس برای رهایی از دست نیروهای امنیتی بسیار مفید میباشد. به جای پنجه بکس فلزی از پنجه بکس چوبی میتوانید استفاده کنید که هم ساختنش راحت تر است و هم محکم تر.

موتور سیکلت

نیروهای بسیج ایران از روشهای پیشروی و عقبگردی استفاده میکنند که هدفشان بیشتر ترساندن تظاهر کنندگان است تا چیز دیگر. بهترین راه از کار انداختن موتور "تیغ تایر" میباشد. چرخ موتور سیکلت های بسیج از نوع مقاومی ساخته شده است ، با این همه حتی این مواد هم در مقابل بریدگیهای چند گانه همزمان طاقت نمی آورند. میتوان دو سر میخ را با زاویه 65 درجه خم کنیدو روی زمین پخش کنید. در اینصورت چرخ آنها پنچر میشود و کنترل موتور با چرخ پنچر بسیار دشوار است.

باتون

پلیس های ضد شورش برای استفاده از باتون آموزش دیده اند. باتون زدن به کسی که ایستاده است بسیار آسان است. آسانتر از آن زدن شخصی است که در حال فرار میباشد.کلید کتک زدن با باتون در زمانبندی ضربه است. بدترین کاری که شما میتوانید انجام بدهید این است که از یه پلیس باتون به دست فرار کنید. این کار به پلیس اجازه میدهد که به خوبی ضربه اش را زمانبندی کند. بهترین راه مقابله با باتون این است که مستقیم به طرف شخص باتون به دست بروید. به عبارت دیگر میتوانید فرار کرده، بعد برگردید به طرفش بروید، بدین صورت زمانبندی را به هم می ریزید. به یاد داشته باشید که یک بوکسر نمیتواند شخصی که در فاصله 5 سانتی متری قرار دارد را بزند.

گاز اشک آور

یه تیکه پارچه آغشته به سرکه میتونه خیلی کمک بکنه. دهان و بینی خود را با این پارچه بپوشانید و اگر در تماس مستقیم با گاز اشک آور هستید، به میزان کافی آب در دسترس داشته باشید تا چشمان خود را بشویید. نکته: سوزاندن لاستیک کمکی در از بین بردن انر گاز اشک آور نمیکند و بوی بدی هم میدهد

همیشه در جمع بمانید

بسیج و گارد ضد شورش همیشه سعی میکنه جمع رو به هم برنه و به گروههای کوچکتر حمله کنه. بهترین روش

برای مقابله با اونها اینه که اجازه ندید از جمع جداتون بکن
ند


...جوانها قسمت خاردارسیم خاردار را به صورت گلوله درآورند و هرکس یک مشت از این ها را سر راه ماشین ها و موتورهای نیروی انتظامی روی آسفالت خیابان بریزند و به این ترتیب موتورها و ماشین ها را پنچر کنند. و این کار خشونت نیست.



هیچ نظری موجود نیست: