سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۷

رسانه‌ ای به نام احمدی ‌نژاد

سایت شفاف: احمدي‌نژاد در سومين مجمع عمومي‌ سالانه اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي كشورهاي اسلامي، «رسانه» را ابزار اصلي بسياري از جريانات براندازي «نظام‌هاي مستقل» در جهان دانست و اظهار كرد: تمام «رسانه‌هاي استكباري» مو به مو سياست‌هاي دولت‌هاي استكباري را دنبال مي‌كنند.

به گزارش تهران امروز: به گفته رئيس‌جمهور‌«سلاح»‌پيشبرد سياست‌هاي «استكباري» امروز‌ «رسانه» است. اما آنچه در اين ميان جلب توجه مي‌كند علاقه و تمايل رئيس‌جمهور براي گفت‌وگو با رسانه‌هاي بين‌المللي به‌‌رغم اين گفته‌هاست.

مفهوم «رسانه» از جنبه علمي، وسيله ارتباط يك شخص با شخص ديگر، يك جامعه با جامعه ديگر و حتي يك ملت با ملت ديگر است.

بنابراين به گفته حميد مولانا، مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور و موسس و استاد دانشكده ارتباطات دانشگاه آمريكن 5+1 واشنگتن دي‌سي مي‌تواند از راديو، تلويزيون و مطبوعات فراتر رفته و حتي يك فرد هم خود به‌تنهايي يك رسانه باشد. تا آنجا كه وي حتي محمود احمدي‌نژاد را يك «رسانه» توصيف مي‌كند.

مولانا مي‌گويد: « آقاي دكتر احمدي‌نژاد خود يك رسانه است.» همين ويژگي رسانه‌اي بودن شخصيت احمدي‌نژاد موجب شد تا وي در اجلاس شصت و چهارم سازمان ملل در نيويورك «ديپلماسي رسانه‌اي» در پيش گيرد و بيش از هر رئيس دولتي به ميان خبرنگاران بيايد و به مانند چهار سفر پيشين، درخواست رسانه‌هاي بين‌المللي براي مصاحبه را بپذيرد.

هیچ نظری موجود نیست: