سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۴

مواظب باشیم تا به نحو شایانی از روز قدس سوء استفاده کنیم

roze ghods

در پی رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به عدم سوء استفاده از روز قدس, همه گفتند بشین بینیم بابا..!

سی سال بود که آقا روز قدس را می دید و حالش را می برد, هر وقت هم حال چیزی را می برد در عوض حال ما را میگرفت, خب اینبار سوء استفاده کنیم ببینیم شاید فرجی شد و اینبار ما حال چیزی را بردیم.

در باب استفاده و افاضات مشابه, سی سال بود که روز پشمکی قدس نه برای ایرانیان استفاده و خیری داشت نه برای همان قدسی که این روز را به نامش کردند, اینبار سوء استفاده کنیم ببینیم چه میشود.

اصولا در این روزها که شدیدا ضروری است فلسطینی ها یکی از روزهای خود را بنام ایران و تهران نامگذاری کنند و از این ستم اعمال شده بر ملت ایران هم قدر اسرائیلی ها را بدانند و هم با ایرانیان همدردی کنند, استفاده از روز قدس جایز نیست. بلکه دقیقا سوء استفاده فعل مد نظر است.

یک چراغ داشتیم که به خانه روا بود, آن را هم چاوز اخیرا آمد و با خودش برد. خانه بی چراغ را استفاده از روز قدس جایز نباشد. همان سوء استفاده بهتر است.

در این روز مبارک که روز ایران و ایرانی است, شهرستانی ها نیز میتوانند مناسبتی پیدا کرده و ضمن سوء استفاده از این روز, همگام با پایتخت طرز استفاده آقا از اشیاء را به ایشان یاد دهند. آخر آنطور که ایشان از شیشه نوشابه و موتور سیکلت و چوب و چاقوی زنجان استفاده میکند, نشان میدهد که استفاده کننده خوبی نیست.

هیچ نظری موجود نیست: