سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۴

کوثری عضو کمیسیون امنیت مجلس برای کروبی و موسوی خط و نشان کشید:

باید سرکردگان به سزای عملشان برسند
معتقدم كساني كه تخلف كرده اند بايد پاي صحبت هاي خود ايستاده و در چارچوب قانون نيز به اعمال آنان رسيدگي شود چون مردم خواهان پاسخ از سوي مسئولين هستند.
شفاف : اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار شفاف در خصوص لزوم حفظ آرامش در كشور و آشتي جناحهاي سياسي با بيان اينكه در حال حاضر برقراري آرامش در كشورمان بسيارمهم و ضروري است،‌ گفت: در كنار اينكه جامعه نيازمند حفظ آرامش است اما بايد توجه شود كه در كنار اين آرامش بايد مسائلي نيز حل و فصل شود.

وي با اشاره به اينكه نبايد حفظ آرامش سبب شود از افرادي كه تخلف كرده و خلاف قانون عمل كرده اند غافل شويم، افزود: مسئله اين است كه يك عده در چند ماه اخير حيثيت نظامي را كه موفق شده بود اين همه اعتبار براي خود جمع كند را لكه دار كردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: هر انسان عاقلي به دنبال برقراري آرامش در جامعه است و صحبتهاي رهبري نيز همواره نشان دهنده اين موضوع بوده است ولي برخي با عدم تمكين از صحبتهاي رهبري به اختلافات و آشوبها دامن زده اند.

وي با بيان اينكه براي حفظ آرامش نمي توان از اين تخلفات از قانون گذشت،‌ گفت: بايد عدالت در جامعه برقرار شود و مسببين اصلي به سزاي اعمال خود برسند در غير اينصورت پاسخ افراد مجرم را ندادن از ديدگاه اسلامي و انساني قابل قبول نيست.

كوثري با اشاره به اينكه بايد در كنار حفظ آرامش،‌ قوه قضاييه نيز به پرونده متخلفين رسيدگي كرده و همه نيز به حكم اين قوه تن در دهند،‌ عنوان داشت: در اينكه مجموعه كشور بايد در چارچوب قانون عمل كرده و حول محور ولايت فقيه و نظام باشند و آشتي ملي نيز بايد صورت بگيرد، شكي نيست ولي چه كسي بايد پاسخ گوي هزينه هايي كه به نظام تحميل شده، باشد.

نماينده مردم تهران افزود:‌معتقدم كساني كه تخلف كرده اند بايد پاي صحبت هاي خود ايستاده و در چارچوب قانون نيز به اعمال آنان رسيدگي شود چون مردم خواهان پاسخ از سوي مسئولين هستند.

وي حفظ آرامش در كشور را منوط به رسيدگي به اعمال متخلفان دانست و بيان داشت: نمي توان هميشه ضعيف كشي كرد و تنها با افراد پايين دست برخورد كنيم تا سركرده گان آشوب و بر هم زنندگان آرامش فرصت را غنيمت شمارده و تازه نفس شوند.

هیچ نظری موجود نیست: