سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۳

اظهار نظرهای جالب خوانندگان پیک ایراندر رابطه با دادگاه نمایشی امروز




نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 16:27:13 توسط خشایار
بارون امشب توی ایون مثل تاریکی تو زندون بی صفا , بی تحرک ، بی ریا بود می کنه جون ، مرد با غیرت میدون ، توی فکر رای فرجام امیره

نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 15:57:40 توسط Moskausoliman
آقاى محممد!من با شما هم نظرم ود ستايش مى كنم اين طرز فكر را٠در رابطه با شما نمي دانم دم خروس قبول كنم يا قسم حضرت عباس را؟؟؟؟ از زماني كه به ضرب شمشيرافكار شخصي كه اتفا قا با شما همنام بود به ايرانيان و ايران تحميل شد بد بختي ها فقر و فلاكت ناداني و جهالت شروع شده و تا زمانيكه اين افكار در ايران جا و منزلت دارد ناداني جهالت فقر بدبختي تجاوز قتل و غارت تزوير دروغ و ريا جزو ميوه هاي لاينفك اين فرقه مي باشد٠با نهادن يك نام فارسي براي خو د و در آينده براي فرزندانت يك قدمي مثبت در رابطه با شعار زيبايتان٠موفق باشيد٠

نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 15:18:54 توسط مباشر
اينگونه رفتارهاى نسنجيده و نابخردانه در ذهن تاريخ ضبط خواهد شد و مانند بيدادگاههاى ديگرحكومتهاى جابر و خودكامه نهايتا اين رژيم است كه تاوان سنگين اثرات انرا پس خواهد داد٠ شرم بر شما كه حتى به اعتقادات باصطلاح مذهبى خودتان هم پايبند نيستيد!
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 13:13:09 توسط آيت الشيطان خامنه اى
مسخره مثل خوده خامنه اى ٠ مرگ بر جمهورى كثيف اسلامى و پاينده ايران آزاد و آباد
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 11:22:41 توسط mohammad
مرگ بر روحانيت و ان اسلامه ننگينش
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 11:19:29 توسط رنگین کمان1
دوره مادادگاهمون در بسته بود. اما انسان نمیدونه برای کجا صدایش میکنند. وقتیکه برای بازجویی صدایت میکنند تمام بدنت میلرزد. پاها قدرت راه رفتن ندارد و قلب بشدت می تپد. این برای این نیست که انسان ترسو هست, علتش اینه که انسان تمام نیرویش را جمع میکند تا باصطلاح خراب نکند. این جانیان مدت این 30 سال حرفه ای شدند. فکر کنید اگر هیتلر 30 سال حکومت میکرد چی میشد. با این جانیان هم باید اینطوری مقایسه کرد تا رعایت خیلی مسائل بشه. وقتیکه یکی از بچه های مجاهدین را برای اعدام صدا کردند, از در بند که خارج شد صدای آه و ناله او را میشد شنید. این شکنجه ای که میگویند در کهریزک بوده داستانی طولانی دارد و بسیار معمول بود. یکبار یک دختری میگفت آنها را به صف کرده, به آنها میگفتند که صدای سگ و حیوانات را در بیاورند و به خود و مادر و خواهر خود فحش های زشت بدهند, اگر کسی یواش فحش میداد با پوتین به قسمتهای حساس بدن ضربه میزدند. با آنها چه ها که نکردند, برای همین هست من که طرفدار آنها نیستم از آنها میخواهم که به مبارزه جان باختگان آزادی که طرفدار آنها بودند , احترام بگذارند.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 11:07:28 توسط رنگین کمان1
آزاده جان راست میگی؟ اون با بقیه فرق داره. ممکنه که روی او شکنجه سفید یعنی به قول خودشون کار آگاهگرانه کرده باشند تا او را از بقیه جدا کنند. به هر حال بعنوان یک مریض جای او اونجا نیست و نمیشه راحت روی مردم قضاوت کرد تا مخالف اون اثبات بشه.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 11:04:17 توسط رنگین کمان1
ردیف پنجم, یکی دست روی شانه دیگری گذاشته, کسی میتونه بگه اون از علفهای هرز هست؟ یا از مخالفینه؟ چطور میشه اینقدر راحت به دیگری لم داد در حالیکه برای بقیه مآمور با لباس نظامی گذاشتند؟
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 10:51:09 توسط Ramin 1
با سپاس از ازاده عزيز, من نيز مانند شما فكر ميكنم و پرسش هاي مشابه را از خود دارم. مخصوصا با توجه به متن دفاعيه او, كه به گزارش خبرگزاري ها, در دادگاه و توسط سعيد شريعتي قرائت شد.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 10:37:24 توسط سامان
آقا یا خانم آزاده, شما بودید اعتراف نمیکردید؟ همکاری نمیکردی؟رنگ لباس چه ربطی داره به موصوع؟ مگه خودش رفته بوتیک خریده؟ هرچی تنش کردن خودشون کردن آوردنش با صندلی چرخدار دادگاه...
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 10:10:06 توسط آزاده
نه تنهایقه فرق دارد بلکه رنگ لباس هم متفاوت است، رنگ رخسارنیز - آیا واقعا" زندان بوده یاباآنهاهمکاری داشته است. بقیه رندانی هاخیلی وزن کم کرده اند ورنگ وروئی ندارند اماایشان ... چه عرض کنم.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 09:59:15 توسط جانباز
این رژیم تنها فرهنگ مصلحت (اگر به فارسی کهن تبدیل شود، میشود"دروغ") به مرد عرضه میدارد و بس.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 09:34:21 توسط رنگین کمان1
توسط کامران عزیز, کلمه که نیست , گل گفتی. علم هیج وقت جهالت را نکشت اما جهالت همیشه دست بزن داشت.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 09:26:42 توسط ندا
درود من به فرزندان غیور ایران زمین به قربانیان بیداد گاه نایب خود خوانده امام زمان. وضعیت و حال و روز شما نشان میدهد چه بر روز شما آمده شما هرچه هم اعتراف کنید ذره ای از احترام مردم مبارز ایران نسبت به شما کم نمی شود بخصوص این راد مرد بزرگ تاج زاده که با همه شکنجه هایی که دیده تلاش می کند با سری افراشته و با غرور به دوربین نگاه کند و ننگ بر جلادان پلیدو اهریمنان شب پرست
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 09:13:16 توسط راوی
من فکر میکنم که ملت ایران باید یک بازبینی در حمایت خودشان از نیروهای درون این رژیم آدمخوار بکند. اگر قهرمانانی مانند محمد حنیف نژاد و یارانش و یا خسرو گلسرخی و کرامت دانشیان و هزاران زنده نام دیگر چون میرصیافی را نداشتیم، امروز چه می کردیم به جز پذیرش ذلت؟
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 09:11:30 توسط گیتی
شما را به خدا این قاضی نما آیا انسان است ایرانی هست در دامن کدام مادر ی پرورش یافته در کدام دیوانه خانه ای دیپلم گرفته. آیا میشود از ولایت سفیه و انتصاباتش چیزی بیش از این انتظار داشت چون هیچ انسان با فهم وشعوری حاضر به سر سپردگی این دیوانه ولایت سفیه نیست شما این قاضی نما - متکی -کد خدایی -جنتی -احمقی نژاد -اژه ای -پور محمدی - صفاری - و... ورییس مفگیشان راکنار هم بگذارید باغ وحش منحصر به فردی را نمایش میدهند آیا براستی اینها برای تحقیر من و شمای ایرانی نیست شما به عکس های وفیلم های جنبش سبز نگاه کنید یک قیافه این چنینی در میان تظاهر کننده ها می بینید ( برای نمونه ندا وسهراب و...با قیافه های ملکوتی) مردم دنیا از دیدن جوانان خوش تیپ و دختران شجاع و زیبای ایران تعجب میکردند چون متاسفانه این اراذل و اوباش ایرانی بینوا را در دنیا نمایندگی می کنند. و... بعد قیافه این قربانیان ضحاک مار به دوش نشان میدهد چه بر سرشان اورده اند ولی فکر می کنید این سفاکان و شکنجه گران شرم دارند هیهات...
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 08:55:46 توسط ناشی‌،،
میگن این قاضی اولش ادمخور بوده! این هم بازی با ملت ایران هست! خودیها بیخودی با خودشون دعوا نمیکنند! بدانید مایه وسط هست...
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 08:42:44 توسط Ramin 1
كسي, ايا ميداند كه * دليل * اختلاف نوع يقه ئ پيراهن سعيد حجاريان با يقه ئ لباس ساير متهمين, بچه خاطر است؟؟؟
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 08:25:06 توسط حیران
مدام آهنگران دشت تقدیر//برای شیر میسازند زنجیر بتازید ما سرهنگ نیرومندها در دادگاه ارانی دیدیم سپهبد ازموده ها در دادگاه دکتر مصدق سپهبد فرسیوها در دادگاه های چریکها دیده ایم شمارا نیز می بینیم ومیگذریم ایران است که میماند ونام زشت شما در تاریخ ونام نیک انان که در چنگال شما اسیرند.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 07:30:42 توسط امیر سارج از زنجان
با سلام کودتای انتخاباتی حرف دل وباورمردم است آقایان خیال می کنند با این اعترافات استا لینی وتایید حرف رهبر جانی وجنایت کار خامنه ای چه چیزی راثابت کنند .اگر منظور تقلب انتخاباتی است با این نمایش ها ذره ای درباور مردم نخواهد داشت.
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 07:02:06 توسط کامران
یک فیلسوف تابحال هرگز یک روحانی را نکشته است، در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند. يكي از بزرگترين تراژدي هاي بشريت اين است كه اخلاقيات بوسيله دين دزديده شده است . اولین روحانی یک شیاد بود که به یک ابله رسید .
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 06:33:35 توسط Angry
The only real court for this site and their Iranian TRAITORS and Anglosaxians ASS smellers is the Anglosaxian courts...You hate yourselves to be an Iranian..you are psychologicaly sick man INFERIORITY COMPLEX....
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 06:27:19 توسط parasto
Today is Galileo's telescope reaches 400th anniversary . What a Coincidence!!!!!!!!!
نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 06:12:19 توسط نامه رسان
بااين انسانها چه كردهاند ؟ فقط خودشان ميدانند و بس . من ايرانى به اين تاريخ (چه بخواهيم و چه نخواهيم جزو تاريج ايران است) افتخار نميكنم.

نوشته شده در تاريخ سوم شهريور ۱۳۸۸ برابر با بيست و پنجم اوت ۲۰۰۹ ، 06:10:51 توسط A. Razaei
You can tell from face of this judge, he has a very low IQ. How he becomes a judge in I.R.R, God knows.

هیچ نظری موجود نیست: