سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۲۱

من همراه لاریجانی بودم،تجاوز کذب است!

من همراه لاریجانی بودم،تجاوز کذب است!

سلام
کی گفته به کسی توی زندان ها تجاوز شده؟!
خواب رو از ما ها گرفتین؟! دیشب این لارزیجانی زنگ زد که بریم تحقیق کنیم درباره این خبر تجاوز به زندانیان.....
رفتیم با هم یه جلسه گذاشتیم راجع به اینکه خوب مردم که ابروشونو نمی زارن زیر پا بیا بگن که اقا به ما تجاوز شده که.....
پس ما چیکار کنیم؟!به این نتیجه رسیدیم که بهتره بریم به زندانها و در این مورد تحقیق کنیم!
ما رفتیم به زندان......و اونجا یه خورده بررسی کردیم و بعد یکی از سربازها رو که شیفت نگهبانیش بود رو صدا کردیم:
"سرکار.....سرکار....بیا اینجا بدو بدو بدو....."
سلام اقا بفرماین در خدمتم امری بود؟اگه اومدین واسه اعتراف گیری و مخلفات مربوط به خانوما از اون وره.....
-ببخشید شما اینجا به کسی تجاوز می کنین؟
ما؟ ما؟ نــــــــــــــــــــــته تجاوز چیه با با استغفر الله و......!
-پس این خبیر ها که منتشر شده که اینجا به زندانی ها منتشر شده چیه؟!
والا اقا اینا نه شکست خوردن،دیگه حرفی ندارن...این کروبیه خودش شخصا می رفت تجاوز می کرد....ولی ما فقط بازدید کننده ها و مقامات بالا...چیزه یعنی ولی ما به کسی تجاوز نمی کنیم....
-اهان باشه ممنون.....
امروز صبح در مجلس:
دوستان عزیز و نمایندگان مهترم،من دیشب رفتم و از زندان......یه بازدیدی به عمل اوردم و تحقیق مفسلی هم انجام دادم و مطلع شدم که سرباز ها به ناموس مردم تجاوز نمی کنند.....
در ضمن پیشنهاد می کنم اگر کسی مورد تجاوز قرار گرفته بیاد اینجا و شخصا اعلام بکنه و ما هم فیلمشو می گیریم و توی صدا و یسما و روزنامه ها منتشر می کنیم و بهش کمک می کنیم که ابروی رفتش رو به دست بیاره......


از senaps

هیچ نظری موجود نیست: