سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۲۶

اخطار! کروبی را تهدید نکنید! وگرنه ...! : بابک داد

اخطار! کروبی را تهدید نکنید! وگرنه ...!
این روزها آرام نیستم. آتشینم! با همه خشمم، اصول تحقیق را یك به یك انجام میدهم. در حال تحقیق و سرزدن به چند شاهد مطمئن و یك قربانی جنایات اخیر هستم.

بابک داد

«مهدی طائب» فرمانده بسیج گفتهاگر كروبی ٤ شاهد نیاورد، باید ٨٠ ضربه شلاق بخوردبه بزرگترها و فرمانده ها و رهبر طائب اخطار میكنم او را «كنترل» كنند! مطمئن باشند تعداد شاهدان و قربانیان تجاوزهای جنسی در زندانهای كودتاچیان، خیلی بیشتر از آن است كه امثال «طائب» منتظر چهارتایش باشند و حكم شرعی صادر كنند!

اما تضمینی نیست مثل «قتل ندا» یا «تیراندازی بسیجیان به مردم» كه فیلمشان دنیا را تكان داد،اسناد و مدارك و حتی شخص قربانیان و شاهدان را انكار یا «امحاء» و سربه نیست نكنند!

مدارك و شواهد را به مجامع جهانی می دهیم تا هیچ تهدیدی بر علیه شاهدان و قربانیان تجاوزها در كار نباشد و هیچ كشوری جرأت نكند با نظام و دولتی كه با سركوب معترضان و تجاوز به فرزندان ملت بر سر كار آمده، مناسبات و روابط برقرار كند.

این روزها آرام نیستم. آتشینم! با همه خشمم، اصول تحقیق را یك به یك انجام میدهم. در حال تحقیق و سرزدن به چند شاهد مطمئن و یك قربانی جنایات اخیر هستم. سرنخهای آنها را از «مهدی» گرفته ام كه بعد از شنیدن حرفهایم از صدای آمریكا و شنیدن اخبار همدردی مردم خوب ایران، باور كرد هیچ گناهی نكرده و عصمتش محفوظ مانده، آرام شد و از لاك افسردگی بیرون آمد و آرام آرام چیزهایی یادش آمد كه سرنخهای تازه ای هستند.

خودش داوطلبانه تلفن كرد و نكات تازه ای را گفت كه كمك بزرگی است به افشاگریهای دقیق تر! دراولین فرصت، پرده از یك جنایت كثیف دیگر در كمپ كهریزك بر می دارم. به زودی برای كسانی كه چهره واقعی این نظام را هنوز نشناخته اند، از «دندانپزشكی كمپ كهریزكپرده بر می دارم.

در حال تكمیل تحقیقات و گفتگو با دو قربانی این جنایتها هستم. اما اخطار میكنم هرچه وحشیگریهای مقامات نظام با «اسیران سبز»(زندانیان) بیشتر شود، و یا اگر مداحان و كفن پوشان اوباش فدایی رهبر، جرأت كنند و به رهبران جنبش سبز بخصوص شیخ غیرتمند و شجاع مهدی كروبی، تعرض و جسارتی بكنند، یا تهدیدی نسبت به آقایان موسوی و خاتمی صورت دهند، قسم میخورم برخی از تحقیقات و یافتههایم را «قبل از تكمیل تحقیقات» و قبل از اتمام بررسیهای جامعی كه فیالمثل در مورد «مهدی» كردم و خطرات تماس و حضور در منزلشان را برای «دقت تحقیقات» به جان خریدم، منتشر خواهم نمود.

روش تحقیق من در این روزهای اختفاء، وقت گیرتر هستند و شخصا تا از ابعاد واقعی ماجرایی اطمینان كامل پیدا نكنم، یا مدارك و اسنادش را شخصا نبینم، منتشرشان نمیكنم.اگر هم از صحت ماجرایی مطمئن شوم، مانند ماجرای دردناك تجاوزها به «مهدی» تا پای جان، پای «حقانیت» او خواهم ایستاد.

اما حالا اعلام میكنم اگر تهدیدهای امثال طائب و احمدخاتمی و علم الهدی بر علیه آقای كروبی قطع نشود، به همین اطمینان ٥٠ و٦٠ درصدی فعلی كه درباره دو جنایت دیگر دارم، اكتفا كرده و منتشرشان خواهم كرد. اگر گزندی به اسیران و رهبران و اهالی جنبش سبز برسد (تأكیدم روی حجاریان، تاجزاده و بخصوص كروبی است) از تصاحب مادر پسرجوان ١٦ ساله ای به نام «پدرام/اسم مستعار است» توسط قاضی ناجوانمرد پرونده سخن میگویم و قبل از تكمیل تحقیقاتم، این ماجرا را افشاء میكنم. به شهادت مهدی، «پدرام» هم سلولی او بارها مورد تجاوز قرار گرفته و قاضی پرونده، از تجاوز مأموران به پدرام، بوسیله موبایل خودش، فیلمی تهیه كرده و مادر جوان او را تحت فشار گذاشته بود ١٠میلیون تومان رشوه بدهد تا با «یك تعهد سادهپدرام را آزاد كند!(تحقیقاتم در این مورد و هویت این قاضی كامل نشده، اما آمر اصلی او چه كسی جز مقام معظم رهبری است؟)

مادر پدرام بعد از تأمین و پرداخت رشوه ده میلیونی به قاضی، مورد سوء استفاده قاضی قرار گرفته وبرای نجات جان فرزندش از دست متجاوزان وحشی، ناگزیر تسلیم خواسته جنسی قاضی شده است. ظاهرا فیلم تجاوز مأموران به پدرام، از موبایل جناب قاضی رشوه گیر لو رفته!(مطمئن نشده ام. صحت و سقم آن بماند تا وقتی خود سند بدستم بیاید)

اواخر هفته بنا دارم بروم و جزئیات این دو ماجرا را دربیاورم و با یك پزشك زندان و بستگان یك قربانی دیگر هم دیدار كنم. اما اگر تهدیدها بر علیه موسوی و كروبی قطع نشود و اگر لازم بدانم، قبل از اتمام تحقیقاتم، همه آنها را افشاء خواهم كرد. مگر آنكه جانم را قبل از آن گرفته باشند و حقیقت این جنایات را، با جسم من دفن كنند.

اما مطمئن باشید حتی با كشتن من، حقیقت این جنایات نخواهند مرد و ترتیبی دادهام كه ماجرای این حقایق تلخ، بر زبانهای دیگری جاری شوند. من از دفاع از مظلومیت و حقانیت مهدی و پدرام و ملت گروگان و دربند ایران، فارغ نمی شوم. مدتهاست با همه ضعفها و اشكالاتم، با خدای خودم عهد بستهام با «حقیقت گویی» همآغوش بمانم، خواه زنده باشم، خواه مرده! و «مگس» كوچكی باشم كه فرعون یا نمرود زمان را از پای درآورد!


از سایت مردمک

هیچ نظری موجود نیست: