سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۶

فراخوان شركت در بزرگداشت جانباختگان دهه ۶۰ و حوادت اخير در ايران


"کمیته دفاع از مبارزات مردم ایران بلژیک" ؛ همه ایرانیان مقیم بلژیک و انسانهای آزادی که در طول 30 سال اخیر و دو ماهه گذشته قلبشان با مبارزات مردم ایران تپیده است را به شرکت در برنامه های ویژه بزرگداشت جانباختگا ان دهه 60 و ماههای گذشته دعوت می کنیم.

در روز چهارشنبه 9 سپتامبر 2009 همراه با هم در Place Flagey جمع می شویم و یکروز تمام از ساعت 10 صبح تا 19 در آنجا اعتراض خواهیم کرد. عکسهای خود را خواهیم آویخت، فیلم نمایش خواهیم داد، شعارهای خود را فریاد خواهیم زد، جنایتکاران دهه خونین 60 و تابستان سیاه 67 را معرفی خواهیم کرد و پیوندشان را با جنایات ماهها و روزهای اخیرِ ایران به همگان نشان خواهیم داد.
یادمانِ جانباختگان زندانهای جمهوری اسلامی در تمام دوران 30 ساله اش را بدور از فضای سوگواری، به مراسمی برای ادامه مبارزه در سنگری دیگر، به سنگر خانواده های جانباختگان، به سنگرِ پیوند نسل دهه 60 و نسل امروز و سنگر مبارزات بین المللی تبدیل خواهیم کرد.

در این مبارزه از انسانهای آزاد کشورهای دیگر که شرایط مشابهی را در دوران دیکتاتورهای مختلف از سر گذرانده اند نیز دعوت خواهد شد تا با هم مبارزه کنیم.

بازماندگان جنایات پینوشه در شیلی، بازماندگان جنایات در آرژانتین، اردوگاههای مرگ فلسطین، عراق و اندونزی تا اوین و کهریزک ها، تا عادل آباد ها و قزل حصارها و دیزل آبادها را فرا می خوانیم تا حقیقت نسل کشی و پاکسازی فیزیکی و عقیدتی بهترین فرزندان این آب و خاک ها را به وجدانهای بیدار بشری برسانند.

برنامه دوم ما سمیناری به همین مناسبت است که در روز 12 سپتامبر 2009 و از ساعت /3015 تا 21 در دانشگاه ULB برگزار خواهد شد. ورود برای همه انسانهای آزاد دنیا آزاد است و حضور شما بخشی از موفقیت ایده برگزاری این مراسم در بلژیک است. برای ثبت نام جهت سخنرانی در اینمورد، ارسال پوستر و عکس برای سمینار، درخواست میز اطلاع رسانی همراه با نشریات و ... و ارائه هر طرح و خلاقیت هنری و ... که موجب پُربارتر شدن سمینار گردد؛ و آدرس دقیق سالن و زمان بندی و ... در فراخوان دوم اطلاع رسانی خواهد شد.

کمیته دفاع از مبارزات مردم ایران بلژیک
2009-08-27
Comitemobarezat@gmail.com


Balatarin

هیچ نظری موجود نیست: