سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۱۴

سر سخن

امروز 14 مرداد ا1388 آغازی است بر تیغونکی نو در شبکۀ جهانی.
در آغاز بگویم که این وبلاگ حکم جانشینی دارد برای آن تیغونک که این اواخر با مزاحمتهایی از آن دست که خود می دانید روبرو شده و تا حدی زیر ضرب است.
بی شک شما هم می دانید که امروز روز ویژه ای است . ویژه از این روی که هم روز امضاء فرمان مشروطیت است که خود سرآغاز باززایی جامعۀ ما بود و هم روز سوگند خوردن آقای محمود احمدی نژاد که از پس یک کودتای انتخاباتی با دست های مقتدر رهبر سر برآورد تا چهار سال دیگر با عوامفریبی های خود بخش اندکی از متوهمانی که در پی اش راه افتاده و آرایشان را بحسابش ریخته اند، بدنبال خود بکشاند و با نیروهای سرکوبگری که به همت آقا و آقازادۀ محترم و سپاه و بسیج و لباس شخصی و.... بقیه را منکوب کرده و در صورت نیاز مثله کند.
بی شک اگر توده هایی که اینک بپاخاسته و بی هیچ تردید و تزلزلی رو در رویش ایستاده اند، بگذارند آب خوش از گلوی بالا نشین ها فرو رود، آقای دکتر ما می تواند این چهار ساله را نیز به جایی رسانده و به انتصابات بعدی متصل نماید.
این امر صد البته بسیار بعید بنظر می رسد. چرا که از قدیم گفته اند: بار کج در نیمه را ولو شده و بدره سقوط می کند. دره ای که ته آن بروایت خود اینان درک اسفل است. یعنی آن جهنمی که خود ساخته اند و آن آتشی که خود برافروخته اند.
تیغونک ن در آغز حکم چرخ یدکی آن تیغونک است و در صورت نیاز، یعنی زمانی که مجبور شویم بیکباره بار را در همین منزل بر زمین گذاشته و بکارمان ادامه می دهیم.
پس با تیغونک باشد.

هیچ نظری موجود نیست: